Hej!
Jag säljer min kampfisk hane för 20kr. Jag ville ha en hona men jag fick en hane. Han är kortfenad. Och röd och lite lila på baken. Kan skickas med posten! Porto tillkommer då. Kan även bytas mot en kampfisk hona
Men du! Har du fortfarande inte gått tillbaka med den? De i djuraffären har gjort fel när de sålde den som hona och du som kund måste stå på dig!
Jag gick dit men dom säger att det är en hona och dom har Inge byttesrätt på djur. Så vad ska man göra? Jag kan inte tyvärr säga att jag vill ha tillbaka pengarna. Och dom tror att fisken kan bära på sjukdom, så det funkar inte. Världens dåliga butik.
Dom försöker alltid hitta på något så man inte kan lämna tillbaka saker. ![]()
Så arg jag hade blivit! De hade minsann fått ta tillbaka den om det var min :evil: Har tyvärr inget kar igång annars hade jag kunnat hjälpa dig. Är ju synd om den om du inte vill ha den stackarn…
Hoppas du hittar ett bra hem åt den!
Om du inte får napp, hör av dig till mig efter helgen så ska jag starta upp ett kar åt den stackarn… Tycker ju synd om den och dig! Och jag vill ha kampfisk, inte kortfenad men den är bra att lära sig på ju. Aldrig haft kampis men läst mycket
Fast bor i Halmstad, vet inte vart du bodde men då får det bli posten annars ju…
Hej!
Tack så mycket!
Jag har annars en vanlig hane. Lång fenad. Han är helt röd. Försöker hitta något sätt den ska få ett nytt hem.
Han har nu fått ett nytt hem! ![]()
Åh så skönt att höra! ![]()
-gilla ![]()