iPhone

Måste bara berätta hur bra det går att surfa på detta forum från iPhone. Helt underbar makapär! Har man väl haft en kan man inte vara utan.

Skaffade en själv för 3 veckor sedan efter jag köpte en till sambon förra hösten.
Hade två android-mobiler innan, men de är så slöa jämfört med iPhone.

Jag har några riktigt feeta reek apps till min iPhone!

iGrading - man tar ett kort så graderas räkan ifrån C till ssss fungerar på CR.
iAquavalues) - man doppar ner telefonen för aktuella vattenvärden.
iScanKK - Iphonen scannar av akvariet efter king kong reeker (tar dock ett tag).
iMoss - man lägger i Iphonen i akvariet så kommer det fina moss bilder som reekorna blir galna i!
iDna - Reekorna får lägga in sin dna på iphonen så säger den vilka som får para sig med varandra och vilka som bör kastrera sig.

Finns säkert tusen apps till

Finns de på app store eller måste man JB? :wink:

Hahahahaha! Sant???

Jag köpte mej också en iPhone för 3 veckor sedan och håller med, en helt fantastisk manick det här :smiley: hittade GPS:en idag då jag mixtrade med min fantastiska manick, så nu kan jag hitta rätt om jag råkar komma bort mej någon stans :lol: :lol: !!!
Någon som vet hur man får in sin stad på vädret?, lite fel med Luleå och Stockholm när man bor i Göteborg :lol: :lol: :lol: !!!

Tryck på det lilla utropstecknet nere till höger! Så kan du lägga till fler städer om du vill!

Iphone är den absolut bästa pryl jag köpt! Och jag kan säga att jag köpt en hel del i mitt liv. Ipad kommer bli helt suveränt att sitta och läsa t.ex forum med i soffan, läsa nyheter, kolla på SVT och TV4 Play.

Tryck på det lilla utropstecknet nere till höger! Så kan du lägga till fler städer om du vill!

Iphone är den absolut bästa pryl jag köpt! Och jag kan säga att jag köpt en hel del i mitt liv. Ipad kommer bli helt suveränt att sitta och läsa t.ex forum med i soffan, läsa nyheter, kolla på SVT och TV4 Play.[/quote]

Nu har jag försökt men det går ju bara tillbaks til Stockholm :evil: !

Nu har jag försökt men det går ju bara tillbaks til Stockholm :evil: ![/quote]

Tryck först utropstecknet sedan på + uppe i västra hörnet för att lägga till ny stad. Om du vill ta bort stockholm så trycker du på minus symbolen brevid. Och slutligen på klar!

Nu är det fixat, tack :smiley: :smiley: :smiley: !!!

Vill ha en iPhone 4 :smiley: Förhoppningsvis så kanske jag får tillfälle att få pilla på en när jag är i Hongkong.

Ja den blir nästa stora inköp hoppas jag :slight_smile:

Iphones är en trevlig manick, har haft alla hittills släppta versioner men tyvärr måste jag
ta HTC’s parti för stunden då Desire som är bra mycket snabbare, stabilare surf, flashstöd och mycket billigare i inköp.
Men ja, ska bli skoj att klämma och känna på 4’an, kommer säkert hoppa på den med… och gissar på att 4gs kommer till nästa år med :wink:

Jo sitter själv på iPhone just nu och surfar så det är bra. Ska bli skoj att känna på 4an i sommar med :wink:

4:an, jag är nöjd med den jag har, har Iphone 3GS med största minnet så den får allt hänga med ett tag :lol: !!
Du Johnny, du får köpa en där nere på semestern inte bara pilla på en :lol: :lol: !!!