International Shrimp Contest in Thailand 2013

Räkna med mig också. Det är ett skönt land att ha en liten mini semester i. Jag har varit i den “största” Hannover med flera men jag föredrar Italien. Mycket på grund av att allt runt omkring mässan är så mycket bättre, boende mat sevärdheter med mera. Hoppas ingen tar illa upp men Hannover som stad (vad jag sett) är inget höjdarställe.:wink:

Grymma räkor på bilderna. Hade ju inte gråtit om några sådana damp ner hemma :smiley:

Jo det var snygga räkor med klara och bra täckande färger, men hade gärna sett flera varianter.
Räkorna i det blandade karet var dom som är till salu i affären från 125 kr upp till ca 200 kr, hade också snygga djupröda Sakura Red Fire och en del vanliga Yellow Neon Stripe, Grön Babaulti, Pinocchio och små kräftor.
Jag filmade även eventet, kanske att räkorna syns bättre där, får se när jag har tid att redigera filmen, då lägger jag upp den här.
Annars var jag personligen imponerad av akvarie nummer 3 och 4 i Aquascape utställningen!:thumbs:

Thaifighter

Hej,igen!

Jag kunde inte vänta längre så jag klippte ihop en liten video av det lilla material jag hade från utställningen!
Även det 5e akvariet i utställningen finns med.

Thaifighter

//youtu.be/JkIdwfLoxMg

Grymt!

Skickat från min GT-I8150 via Tapatalk 2

:thumbs::thumbs: kan bara instämma.

Nice film med och kan inte låta bli att drägla över de höggraderade med vita ben!!