Inget källarprojekt.. men kanske ett hallprojekt??

Jo snart är vi inte bara kända för gurkan utan räkor också hahah ;D

Riktigt snyggt :thumbs: Och man blir ju inspirerad att göra lite mer på omgivningen där akvarierna står…

Tack Frank!
Kul att du får inspiration när du ser vad vi gjort :slight_smile:

Riktigt snyggt!!! Verkar ju inte ha tagit en evighet och inte kostat en förmögnhet. :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Nej absolut! Det tog oss 3 dagar att bli helt färdiga med ställning och få dit karen… Och kostade oss ungefär 500 kronor för materialet till hyllan, så det var faktiskt inte så farligt :slight_smile:

Det är ju kanon!:stuck_out_tongue: Vet inte om ni handlar på zoohoo nånting men jag har tjatat och tjatat och nu har han börjat med räkkaren:D Soilen och framtida räkor komr vara från mig:D. Så det är ett hett tips (om ni inte redan är stammisar där^^)

Vi är där minst 1ggn i månaden… Var där senast igår med svärmor och hennes gubbe som fick ett av våra gamla 170L kar mot att vi
fick deras 54L till våran hylla hahah ;D Äppelsnäckorna där dom gula och dom bruna kommer från oss :stuck_out_tongue:

Lägger väl in en liten uppdatering nu när karen ser bättre ut :slight_smile:
Bortse från den snetagna bilden tack! :slight_smile:

blir riktigt snyggt :thumbs: men vad e det för sladdhärva på golvet till vänster? :wink: hahaha :evilgrin: har såna här hemma jag med :thumbs:

Jag visste att den kommentaren skulle komma :stuck_out_tongue:
Det är nätverkskabel, router och ip-telefonin som är i den härvan men
vi ska köpa nånting snyggt att ställa där brevid så kan man göra iordning alla kablar och gömma dom så man slipper se skiten :stuck_out_tongue:
Nu hoppas jag bara att räkorna överlever och ynglar av sig som tusan haha :smiley:
Såg att det fanns en CR med rom iallafall så det bådar ju gott…

När kabeldragaren Mr.Doozer drar fram vet man aldrig hur det kommer bli!

Nu ska du inte vara så… Ska ju ta tag i det men du säger ju att vi ska ha nånting där ändå så :smiley:

Åfan dom har jag spanat in^^. Riktigt snyggt blev det!:thumbs:

snyggt! en sån där lösning skulle kanske till och med min sambo godkänna=P

så ligger mina kablar med lite överallt här hemma :oops: men det e ju lätt å komma åt dom iaf :lol:

Börjar ju se bra ut det där tycker jag:D:D!!!

Tack! Vad snälla ni är! Och ja, gardinerna är förjävla snyggt sydda! :mrgreen:

JAg tyckte det var ett fenomenalt sätt att få in många kar på liten yta…
men, den blivande sambon sa tyvärr tvärnej… suck…

Tack! Och det gäller nog bara att smöra lite :wink:

Ni har tur som har varandra…
Nog för att han gillar mina kar, men bråkar vi, så bråkar vi om min önskan att i hans åsikt ha en “zoobutik” hemma…