Hur leker Red crystla räkor?!!

Hej ! JAg köpte 30 st redcrystal räkor igår. har läst om det flesta. det ända jag itne vet är hur dom leker /parar sig !!

När betingelserna är de rätta,oftast i samband med skalömsning blir det “räkrace”.

Räkorna (hanarna) stimmar omkring i karet,letandes efter en hona som är mottaglig.

Ganska brutalt pang på, se till att det finns gömställen för honorna så de inte blir sönderstressade!

Hmmmm… påminner om våra hannar på 2 ben :oops: :lol: :lol: :lol: !!!
Fast inte alla hannar kanske, men endel :lol: :lol: :lol: !!!

Hahaha…Hur e det själv har du bytt skal nyligen ? :evilgrin:

Japp, i duschen nyss :lol: :lol: :lol: !!!
Men ännu har det inte dykt upp några kärlekskranka hannar :lol: :lol: :lol: !!!

inte så lustigt…du har ju inte skrivit var du bor… :slight_smile:

Det innebär ju att alla räkrace sker någon annanstans… :wink:

Ja, jäklar det har jag ju glömt, inte konstigt att de inte hittar :lol: :lol: :lol: !!!
Dom har tydligen dåligt luktsinne, men dom kanske hittar nu :lol: :lol: :lol: !!!

:thumbs:

Nu är det bäst att du låser om dig… :lol: :lol:

Något räkrace blev det inte, trots att det står att jag bor i Göteborg :frowning: :lol: :lol: :lol: !!!

tålamod…tålamoood… 8)

Kanske är det så att de inte finns lediga hanar i området… :?

Du är kanske inte ensam om att kunna byta skal… :wink:

Så sant :lol: :lol: !!! Det finns nog för många nyömsade 2 benta honor här :smiley: :smiley: :smiley: !!!

Sansa er ungdomar ! Ni är på fel forum…Eller skaffa ett rum :lol:

Hyr du ut… :?:

låter som att du driver B&B… :wink:

He, he :lol: :lol: :lol: !!! Ungdommar :lol: :lol: :lol: då är jag väl en äldre ungdom då med mina 53 år :lol: :lol: :lol: !!!

Hade du några rum att hyra ut eller hur var det nu :smiley: :smiley: :smiley: !!!

Det är ju inte så långt till dej :smiley: :smiley: :smiley: !!!

Jasså ! 53 ? Då bör du “lekt” av dej !!! :evilgrin:

Så satte vi punkt på den tråden…

Man är inte äldre än man känner sig :evilgrin:

Nääää, så rätt så, så det så jag blir nog aldrig gammal i sinnet :lol: :lol: :lol: !!!

Nä nu räcker det med skojeriet i den här tråden.
Öppna en ny i offtopic och respektera “BeePrince” seriösa fråga ang fortplantningen