Huggsexa

Hejsan! Mitt första inlägg börjar med en testbild på mina galna WP-räkor som äter pasta :wink:

Hm… funkade inte… :frowning:

Nej jag får det inte att funka, varken att ladda upp via min dator eller från Photobucket direkt :frowning: Ska till jobbet nu och hinner inte testa mer, något gör jag fel… ståra att IMG-taggarna är av, men det gör det inte i min profil… skumt.

Img-tagen är avstängd för tillfället i forumet, men man kan fortfarande använde den i signaturen.
Konstigt att det inte gick att ladda upp bilder för dig, kontrollera så att bilden inte är större än 1024x768 eller 500Kb

Nej det är en lite mindre bild, bara 640 px hög och smalare än så på bredden. Det är något jag gjorde fel, ska prova en gång till innan jag rusar ut. Fortsätter i kväll annars :slight_smile:

Hm… när jag letat fram bilden i min dator och markerat den i “bläddra” rutan, hur laddar jag upp den sen? Jag trycker direkt på “förhandsgranska”, det syns inget, testar att “skicka” ändå men den kommer inte med. Måste finnas en knapp med “ladda upp” också någonstans där man trycker efter “bläddra” väl?

Min avatar syns inte heller :frowning: Jag är inte så bra på datorer :wink:

Ah, ok…då förstår jag.
När du ska ladda upp bilder så laddas inte bilden upp till forumet förrens du har tryckt på skicka. Så när du förhandsgranskar så kommer inte bilden att synas. Om du väljer bilden i bläddra och trycker sedan på förhandsgranska kommer fältet där sökvägen till bilden vara borta, så se till att välja om bilden i bläddra innan du trycker på skicka.

Din avatar är nu fixad.

Då testar jag igen :wink:
Och tack för avataren :slight_smile:

Hah, en räkpinne. Spaghetti eller?

Det är svarta lite bredare platta torra spagetti/pastastrån. jag provade att fota med ljus pasta
förut men där pastan syntes så blev den överexponerad så jag har letat efter mörk pasta en tid :wink:
Jag plockar ut den ur karen sen efter fotograferingen, vet inte hur pass nyttigt det är för räkorna.

Använder man inte bläckfisks bläck till sån pasta?
Undrar var den har för verkan på räkor…kanske är bra för mörka räkor så som morötter är bra för den röda färgen.

Så jädra häftig bild Sonja =O))))

Ja visst är dom roliga :slight_smile:
Jo jag har också för mig att det är bläckfiskbläck i svart pasta. Hm… inte sååå lysande att mata just WP med sådant då :wink: Men sv/v varianter kanske… sen kanske pasta inte är det ultimata räkfodret när det gäller skalömsning/fortplantning mm.

Jättehäftig bild Sonja! :slight_smile:
Gillar räkorna pasta? har aldrig funderat på det, men det kanske dom gör =)

Cool bild :smiley:

haha finfin bild! :wink:

Ja riktigt cool bild.

Kan bara instämma. Superhäftigt att kunna locka fram räkorna så.

Kanonbild har förundrats över den flera ggr
Fungerar pasta som magnet?:lol:
Nä men hur många räkor har du i karet och hur lång tid tar det innan de hittar pastan?

Ja vad kan det vara för antal egentligen? 100 kanske, eller fler :wink: Det tar bara 5 min så är pastan full med räkor.