Jag heter Marina och är 20 år gammal. Bor i Borås med min pojkvän (Henkka här på forumet). Det var han som fick in akvariena i vårat/mitt liv
Det blev till och med så att jag fick ett eget akvarium av honom Som han har lagt ut en hel del pengar på, och det är jag väldigt glad för. Idag stoppade vi även i lite körsbärsräkor för att se hur dom klarar sig i akvariet bland mina små fiskar
Och nu funderar jag även på att skaffa räkor. Min pojkvän har väldigt stort inflytande på mig som det märks, jag blir intresserad av det han håller på med
Jag tycker blåa räkor är lite småcoola men vi får väl se vart allt slutar, kanske hittar något mer intressant. Blir kul att leta runt lite här på forumet
Hej och välkommen till oss och räkträsket, kul att han fick dej att trilla ner också !!! Räksjuka smittar nämligen av sej otroligt lätt och ingen bot finns :lol: :lol: !!!
Hoppas du kommer att trivas hos oss !!!
Hej och välkommen
Ni måste vara den första paret som har samma intresse,
jätte roligt för er, och att man har nån att prata med :thumbs:
Hos mig är det som hos Reaker andar halvan är helt ointresserad :beg: :evilgrin:
Hos oss är vi bägge räkfantaster! :thumbs:
Men jag var lite trögstartad… :oops:
Tror vi började med Körsbärs… som de flesta nog gör…
Sen blev det White Pearl Snowball.
Snart fick man tag på Crystal Black och Crystal Red i B gradering och nån A, köpta i en butik… sen var man såld…
Hade dem i nån månad o så åkte de lägre klassade Crystal ut (gav bort dem).
Karen skulle nu fyllas med högre klassade Crystal. Grade SS. (tycker de är snyggast)
Blev både Black & Red, och även “Little Lips”.
Dessa går nu med en massa ägg… (kläcks snart…)
Så snart kanske man hoppar upp ett pinnhål till… :lol:
Detta låter som en smygpresentation…Så får man inte göra…
Då kommer polisen ( du vet dem med uniform och VAPEN)…
och säger…Man bör som ny medlem skapa en egen presentationstråd…
Du kan klippa ut detta Välkommen!!
och klistra in som första inlägg i din nya tråd Frank…Välkommen…