Hejsan allihopa

Jag heter Marina och är 20 år gammal. Bor i Borås med min pojkvän (Henkka här på forumet). Det var han som fick in akvariena i vårat/mitt liv :stuck_out_tongue:

Det blev till och med så att jag fick ett eget akvarium av honom :smiley: Som han har lagt ut en hel del pengar på, och det är jag väldigt glad för. Idag stoppade vi även i lite körsbärsräkor för att se hur dom klarar sig i akvariet bland mina små fiskar :slight_smile:

Och nu funderar jag även på att skaffa räkor. Min pojkvän har väldigt stort inflytande på mig som det märks, jag blir intresserad av det han håller på med :slight_smile:

Jag tycker blåa räkor är lite småcoola men vi får väl se vart allt slutar, kanske hittar något mer intressant. Blir kul att leta runt lite här på forumet :slight_smile:

Hej och välkommen till oss och räkträsket, kul att han fick dej att trilla ner också :smiley: :smiley: !!! Räksjuka smittar nämligen av sej otroligt lätt och ingen bot finns :lol: :lol: !!!
Hoppas du kommer att trivas hos oss :smiley: :smiley: !!!

Hej och välkommen!
Räksjukan stannar nog för evigt. :lol:

Hej och välkommen Marina :thumbs:

Jag tror min sambo har antikroppar mot räksjukan. Inte ett dugg intresserad :frowning:

Hej och välkommen
Ni måste vara den första paret som har samma intresse,
jätte roligt för er, och att man har nån att prata med :thumbs:
Hos mig är det som hos Reaker andar halvan är helt ointresserad :beg: :evilgrin:

Välkommen!

Jobbar stenhårt på att få min tjej att falla för räkor med och inte bara fiskar som nu, men det kommer nog =)

Kul att ni båda tycker det är skoj!

Välkommen!

E ju också ganska ny men

Välkommen!

Välkommen:D!!

Hos oss är vi bägge räkfantaster! :thumbs:
Men jag var lite trögstartad… :oops:

Tror vi började med Körsbärs… som de flesta nog gör…
Sen blev det White Pearl Snowball.
Snart fick man tag på Crystal Black och Crystal Red i B gradering och nån A, köpta i en butik… sen var man såld…
Hade dem i nån månad o så åkte de lägre klassade Crystal ut (gav bort dem).
Karen skulle nu fyllas med högre klassade Crystal. Grade SS. (tycker de är snyggast)
Blev både Black & Red, och även “Little Lips”.
Dessa går nu med en massa ägg… (kläcks snart…)

Så snart kanske man hoppar upp ett pinnhål till… :lol: :wink:

Välkommen!!!

Tackar… :wink:

Välkommen! :smiley:

Aja baja Frank…

Detta låter som en smygpresentation…Så får man inte göra…
Då kommer polisen ( du vet dem med uniform och VAPEN)…
och säger…Man bör som ny medlem skapa en egen presentationstråd…

:wink:

Du kan klippa ut detta Välkommen!!
och klistra in som första inlägg i din nya tråd Frank…Välkommen…

Hej !
Jag har nu skapat en egen tråd… :wink:
presentera-dig/nanoakvarier-i-soedra-smaland-t2340.html