Problem att logga in/ut? -Rensa dina cookies!
Detta beror oftast på den cookie som läggs i din webbläsares “kakburk” så att du enklare skall kunna logga in nästa gång. Denna kakan kan vara lite “trasig”, så det kan vara bra att byta ut den då och då.
För att ta bort den gamla kakan:
Internet Explorer (6.0):
- Meny: “Verktyg” > Val: “Internet-alternativ”
- Flik: “Allmänt” > Knapp: “Inställningar…”
- Knapp: “Visa filer…”
4a. Alt 1: I listan letar du sedan upp alla cookies som har med “redbee.se” att göra och ta bort dem.
4b. Alt 2: Under fliken “Allmänt” klickar du på knappen “Ta bort cookies…” för att ta bort alla cookies i din webbläsare
Firefox (3.6.8):
- Verktyg > Inställningar
- Sekretess > Ta bort enskild kakor.
- Skrolla till du hittar “Redbee.se”
- Markera “Redbee.se”-mappen och tryck på ta bort.
Det här ska funka för medlemmar som har problem med att de blir utloggade.
Rensa era cookies för Redbee.se och logga in igen.
Glöm inte att bocka för “Kom ihåg mig?” när ni loggar in på nytt.
När jag skall logga in så misslyckas alltid första försöket och skillnanden mellan första och andra försöket är att vid första försöket ser man lösenordet men lösenordet är rätt men sen vid andra försöket så blir lösenordet dolt ****** är det fler som får detta eller är det bara hos mig ?
kör vista + explorer 8
mvh/bjorsa
om jag inte loggar ut så är jag fortfarande online 24 timmar senare! går det att sätta en gräns typ på 3 tim??
upptäckte dessutom att jag kunde komma in på min sida från en annan dator utan att skriva lösenord om jag var inloggad på min hemma!
mycket konstigt!!!
Jag skulle tro att du är utloggad när du stänger ner sidan, för då är du ju inte där eller, jag är ju alltid inloggad automatiskt då jag kryssat för det. Samma är det på Hibiskusforumet så du är nog inte inloggad när du inte är här:D!!