Gula räkor

Finns ett tjugotal gula räkor.

5:- styck.
Kan tyvärr ej skicka nu, utan hämtas i Bro i norra stockholm.

Lite mossa ingår.

De som säljes är 1-1,5cm. När de är så här små så är de inte så starkt färgade, se bild. Först när de är fullvuxna blir de riktigt gula!

grymt snygga. hade jag haft plats hade jag tagit samtliga.

Hade du skickat så hade jag tat dom annars :hehe:
för dom är ju riktigt snygga :thumbs:

pm du har… fick ångest. :wink: De var för soeta ^^

Balder tog samtliga!

Grattis! Ett tips är faktiskt att lägga ut dem lite dyrare nästa gång så blir det inte en sån prisdumpning på dem, helt ärligt känns de värdra bra mycket mer än 5:- stycket :slight_smile:

Håller med fullt ut…

Eller kanske köra budgivning??

Ska tänka på det!

Då blir jag ju rikare också! Dvs mer pengar i Deep blue tiger-kassan! (så SJUKT läckra)

ja 5 kr är nästan skamligt. 30 spänn tycker jag de bör ligga på om man kollar internationellt.

Fler auktioner här på forumet hade varit roligt, så blir säljaren av med sakerna och man kan faktiskt fynda lite ibland också, och är det tryck på någonting så blir priserna faktiskt rätt höga ibland :slight_smile:

Kanske borde köra en auktion på lite akvarieväxter här, plantswap känns väl mer naturligt för det men även vi räknördar behöver växter i karen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ska höja priset till nästa kullar!

Fast en tursam snubbe har reserverat sen innan så han får till det gamla priset.

love

Det betyder att forumet snart har fler försäljare av gula räkor vilket är positivt i det hela :slight_smile:

jag tror jag vet vem den tursamme snubben är hihihihihih :lol:

när fler kullar kommer är jag intresserad. :slight_smile:

Jag funderar på att skaffa sådana, är det något specielt man ska tänka på ;)?
Passar dom ihop med äppelsnäckor?
Tål dom att ha lite extra kalk i vattnet :)?