Jag fick en smärre chock nu i kväll när jag råkade slänga en blick i mitt 110L hörnkar och fick syn på en knallgrön räka:shock::shock::shock: när jag sedan tittade noggrannare så var den fortfarande grön och jag fick syn på en till sen såg jag att flera till hade antydan till grönt:scratch:
Det går inget annat i karet förutom mina M. assamense och några gamla 2 åriga CR och CB i karet tillsammans med mina gula.
Har någon av er andra råkat ut för detta skumma färgbyte?, det är inga gröna N. babaulti de är gula räkor från Skuggan, kan det ha med miljön att göra eller vad i sjutton har hänt?, den mörkgröna honan har jag sett att hon haft lite grönt vid stjärtroten förut men inte tänkt mera på det förens nu när jag såg det här:scratch:
:thumbs:
Haha!
Jag har också haft gula som blivit gröna men nästa generation har återgått till gult igen. Lycka till med dina. Laxfoder kan göra att de går i grönt också.
Oj!
Dom var fräcka Peckoltia!
Jag har aldrig sett någon bli grön hos mig, men gröna körsbär hade kanske varit något att satsa på?
“Hulken Sakura” ! :lol:
Thaifighter
Har också fått en massa gröna av mina gula, idag har jag fler gröna än gula ![]()
Skickat från min C6603 via Tapatalk 2
De var hur som helst riktigt snygga så var rädd om dem. ![]()
Tack, ska vara rädd om dem:D
Sanna de får inget laxfoder bara vanlig räkmat och resterna från mina Endler Blue Stars foder plus en och annan algtablett och krabbsticks då jag har mina L100 och M. assamense i karet. Frågan är om de kommer att fortsätta vara så här jättegröna det blir intressant att se:D
Ja du Skuggan så det kan bli när dina räkor flyttar:lol:!!