tja alla räk fantaster!! jag var inne och kolla runt på nätet efter räkor mm. hittade en tysk sida med en räka jag aldrig hade sett eller hört talas om. Golden tiger! här är länken till sidanhttp://www.garnelenhaus.de/produkt/1428/golden-tiger-garnele-zwerggarnele-caridina-cf-cantonensis-goldene-gelbe-tigergarnele-super.html
är denna räka udda eller är det bara jag som inte har utforskat räk världen??:hehe:
Those tigers are not often imported and quite rare. They are also called Tangerine Tigers.
I hope I get my hands on them when I go to Germany.
Jaha. Okej så dom är ovanliga? Då kanske man skulle köpa några.
Härligt. Köp gärna 10 åt mej med 
Ja de är extremt ovanliga i Europa. Jag har hört att de ska vara svåra att reproducera sig tyvärr.
Om du aldrig haft tigerräkor innan föreslår jag att du köper 10st vanliga tiger och provkör dom i minst tre månader först. Det är jävliogt dyrt att misslyckas när de kostar 150kr styck.
Edit:
Fast garnelenhaus sänder väl inte djur till Sverige överhuvudtaget så om du inte tänkt åka dit så lär det bli svårt ändå.
They are sold out at the Garnelenhaus. But I know that Astrid Weber has some and she got yngel and the Logemann brothers also got yngel from their Golden Tigers. I’ll wait until Astrid has some for sale