Fototävling 2010!!! [Avslutad]

spännande synd att jag bara har en mobil kamera som verkligen inte gillar att ta kort på mina räkor :smiley:

Bidrag inskickat, går med i suddiga klubben!

så nu har jag också försökt att fota med min mobilkamera då är det bara till att hoppas att man får nån röst iaf :evilgrin:
men man får väl också gå med i suddiga klubben och hoppas att nån kan se vad det är :roll:

Prislistan har fyllts på.Peter Haack sponsrar även med kvalitetsfoder! :slight_smile:

Oj oj oj! Spänningen stiger :slight_smile:

Det här ska bli kul, har en vild ide som jag hopps går hem till någet tröst pris hehe

Ska nog sätta mig framför räkorna ikväll och plåta lite :smiley:

det vill till du brukar allvar Mattias :), jag skickade in “årets bild” i gårkväll

Lugnt janne, har en bild på ett grade ss+ räkpar där hemma som förökar sig och den är så skarp så det är overkligt :smiley:

Slår du den så erkänner jag mig besegrad :wink:

hehe ok!
Den vill jag se innan jag tror dej :slight_smile: att photoshopa 2 räkor ovanpå varandra är inte så svårt

HEHEHE :smiley:

Har du nånsin sett mig shoppa en bild janne ?

Någon gång skall väl bli den första? :evilgrin:

Föresten, du skulle inte orka skriva ihop en liten “fotoguide” för räkfoto? Du är ju så otroligt duktig och det hade varit roligt att få lära sig lite tips och inställningsrekommendationer ifrån dig :slight_smile:

Föresten, du skulle inte orka skriva ihop en liten “fotoguide” för räkfoto? Du är ju så otroligt duktig och det hade varit roligt att få lära sig lite tips och inställningsrekommendationer ifrån dig :)[/quote]

Inställningstips tas gärna emot, har ju bara en kompaktkamera
men det går ju göra lite egna inställningar ändå. :slight_smile:

Föresten, du skulle inte orka skriva ihop en liten “fotoguide” för räkfoto? Du är ju så otroligt duktig och det hade varit roligt att få lära sig lite tips och inställningsrekommendationer ifrån dig :)[/quote]

Ja det hade inte varit fel, inställningar är inte lätt och väldigt viktigt för att få till en bra bild

Ja, visst är det, så nu ligger pressen på dig med en vacker artickel om räkor och på DRD med en artickel om hur man får dem på bild :wink:

Man har ju autoläget, men det är ju inte säkert att det blir bäst.
Men jag som inte är nån hejjare på att ta kort får ju hålla mig till det.

:shock:

Va…jag har inte sett din ansökan :o

Man blir invald…och granskad i sömmarna…Skreakalle kommer att göra hembesök för att se att det inte finns några “skarpa” bilder hos dig… :wink:

Vi kommer sedan att behandla din ansökan därefter…

Inbetalningskort kommer till din adress…summan är uppdelad i två klumpsummor…
om 5000 vardera. Denna summa kommer att användas enligt de riktlinjer klubben finner nödvändiga.

Mvh Suddiga Klubben…

hahaha! F* off!

Tänker på hur många deep blue tigers man får för 5000… :smiley:

:shock: …

Din ansökan behandlas just nu…
Och det ser inte bra ut med din attityd … :wink:

Tänk istället på hur många deep blue tigers “VI” kan köpa för dina 5000…
Alltid gruppen före individen…

:wink:

hehe… Gomorron… kontrar mitt kvällshetsiga humör med en go morgonkram!
Idag ska jag köpa svart grus till mitt 110liters!