Äntligen var det en räka som ställde upp på att agera fotomodell utan å gömma sig
har haft dom i ungefär två veckor men ikväll fick jag fota en av dom ![]()
nice ice
De är verkligen super snygga dessa kardinaler hade jag haft mer pengar hade det blivit några kar med sånna med ![]()
Tack
ja dom e ruskigt snygga
ska se om jag kan knäppa några bilder till medans den e med på noterna ![]()
nICE! :evilgrin:
Alltid kul med äpplen ![]()
Dom är jäkligt snygga, hur många har du?, jag har 7 st i ett 60L kar tillsammans med 20st Boraras uropthalmoides från Apistogramma funkar kanon dom skiter fullständigt i dessa små fiskar
!!!
Snygga, någon gång i framtiden så…
vågade bara ta 4st till å börja med för jag hört dom ska va svåra att hålla :? dom kostar ju lite per st så :hehe: men dom verkar trivas bra och växa fint för jag hittar tomma skal efter dom så
det blir ett gäng till vid nästa löning ![]()
vågade bara ta 4st till å börja med för jag hört dom ska va svåra att hålla :? dom kostar ju lite per st så :hehe: men dom verkar trivas bra och växa fint för jag hittar tomma skal efter dom så
det blir ett gäng till vid nästa löning ;)[/quote]
Ja dom är ju lite dyra och mina har kostat mej 10 döda så de blev ännu dyrare på det sättet, men nu verkar det fungera i alla fall. Synd att min dator lade av annars hadde jag laddat upp bilder jag också, mina har en djup vinröda färg och blåa prickar förutom 1 som liknar dina
!!
det blir ett gäng till vid nästa löning ;)[/quote]
Ja dom är ju lite dyra och mina har kostat mej 10 döda så de blev ännu dyrare på det sättet, men nu verkar det fungera i alla fall. Synd att min dator lade av annars hadde jag laddat upp bilder jag också, mina har en djup vinröda färg och blåa prickar förutom 1 som liknar dina
!![/quote]
ja dom e ju inte gratis direkt. ett jävla kilopris på dom räkorna :lol:
Men se en sådan sötnos, hoppas du får fler bra bilder!
Boraras är bra, jag har några maculatos med mina räkor ![]()