Försöker ta sig tillbaka!

Hej allihopa!

Har vart lite off nu en tid sedan flytten till hus och allt… Men nu ska jag göra ett försök att börja bli
lite mera aktiv igen. Vi jobbar och sliter både borta och hemma dagarna i ända känns de som.
När det gäller akvarierna så växer de och dom verkar klara sig fint, White pearl, CR och Blåa tigrarna
förökar sig och verkar trivas dom också :slight_smile: Till sommaren lutar det åt att vi får hem en valp också om allt går som de ska och nu när det är fint ute så gräver vi och försöker få till våran djungel till trädgård :stuck_out_tongue:

Hoppas allt är bra mer er alla :slight_smile:

Over and out!

Gööt att ni är tillbaka!!!:thumbs:
o bra att alla era kar klarade flytten…
man är ju alltid lite nervös för ett sådant moment…

Välkommen tillbaka båda två, ni har varit saknade ska ni veta:D:D!!!

:thumbs:Kul att höra av er igen! Roligt att räkorna ynglar av sej:D. Välkomna tillbaka.

Tack så mycket allihopa! :slight_smile:
Ja det är riktigt kul att allt går framåt och nu önskar jag bara att dygnen var lite längre
så man kan sova ut nån gång också :slight_smile: Hoppas ni alla får en bra Valborg!

kul!! grattis till flytten hur som!

Tack tack =)

Nu ni ska ni få höra… Vi fick för oss idag när solen sken med sina underbara strålar på oss att släpa
ut vårat 375L kar ut ur förrådet och upp på altanen… tänk vilka ideér man kan få. :smiley:
Vi ska dock inte ha räkor i det då jag misstänker att det inte är det ultimata! Vi ska däremot
försöka ge oss på att bygga landskap i det med trädgårdsväxter och sten och ha ett litet hus där i :slight_smile:
Bilder kommer såklart… Kommer dra igång med bygget imorrn så får vi se vart vi landar!

Låter som en rolig ide , ni ska kanske börja med guldfiskar, som kan gå däri nästan hela året??