Hejsan! undrar om det e nån som vet om det finns någon sida som säljer färdiga LED “set” med allting till? Förutom utomlands eller ebay? vet att jag har sett det nånstans men kommer inte ihåg vart…
Mvh Micke
Hejsan! undrar om det e nån som vet om det finns någon sida som säljer färdiga LED “set” med allting till? Förutom utomlands eller ebay? vet att jag har sett det nånstans men kommer inte ihåg vart…
Mvh Micke
Har du kollat på Ebishop?, tror dom har det där:)
ja jag har sett det men det e ju Bara DIY satser…vet inte rikigt vad jag behöver köpa och man klara av att sätta ihop det själv…lite feg på den fronten:P om det kan finns nån guide om vilka grejer man behöver av dom på ebishop så man vet ungefär vilken budget det blir och hur man bygger ihop dom skulle vara ganska bra:)
Nej dom har färdig ledbelysning med där, kolla här i länken men det är inte lätt att hitta för man luras att klicka den där med byggsatser, jag klickar bara på den första Led:)
Ja nu ser jag tack:) Oj men det var bra saftig! en led på 25 cm två power leddar för 650 kr…räcker två leddar till mit 46l akvarie på 45cm högt 43 cm brett känns likte klent med två leddar? nån som har testat dom?![]()
jag har köpt 4st sådana till 4st 18liters cocoon, mossan trivs utmärkt =) och räkorna gillar sitt solljus ![]()
Det räcker gott, de här leddarna ska inte jämföras med billigare alternativ på tex ebay. Visst kör du CO2 och mycket svåra växter kan du behöva dubbla ramper, men för den normala akvaristen räcker det gott till.
När mina ramper på Juwelkaren pajar nästa gång ska jag faktiskt försöka sätta dessa ledlampor i stället, men karen är på 250L så jag kommer nog att behöva 2 till varje kar antar jag:D
Jag har redan köpt 2 nya sådana standardramper och har tröttnat på dem:)