En bild på räkmackans vänliga räkor ;)

Länge vart passiv och bara läst och lånat tjejens inlogg :wink:
Tänkte det va dags att introducera mig o lägga upp lite bilder.

Tjejen köpte lite Tigerräkor åt mig från räkmackan och de va väldigt orädda :slight_smile:
[attachment=1:9akeki4z]raka.jpg[/attachment:9akeki4z]
Givetvis va det i samband med att jag tog ut den gamla pumpen så vattnet är lite skitigt.

Kanske ska introducera mig också Chriss heter jag från Göteborg. Har ett 54 liters räkkar som sälskap vid datan som det bor tigerräkor, CR och outrotningsbara körsbärsräkor.
100L dvärgciklider i finns det oxå (där uppskattas körsbärsräkor)
och 500L sälskapskar med flera hundra körsbärsräkor, iallfall ett litet tag till Palett ciklider har flyttat in :wink: Och tre stycken filterräkor, rötterna färgar vattnet så bilden är lite te färgat. Alla räkor har färgat ut fint som den bakersta, får uppdatera bilderna :wink:
[attachment=0:9akeki4z]raka3.jpg[/attachment:9akeki4z]

Jag köper gärna körsbär av dig…

Kan du skicka nu?
Och vad kostar de?

/¨N

Jag skickar inte men har du vägarna förbi så är det bara att höra av dig :slight_smile:

Hmmm, dom borde funka i mitt scalarkar när jag fått i mossa och annat att gömma sej i, vad tar du för körsbären :smiley: ?

Är inte så säker på det, hade massor körsbär i mitt discuskar
tills jag köpte några scalarer.
Nu har jag inte sett en enda. :frowning:
Tror att dom är välldigt förtjusta i räkor.

Jag tror tyvärr det blir bara dyr mat för scalarer. Får ha ett räkkar eller kar me små fisk o då äter små fisken en del räk yngel :slight_smile:
Annars en tia styck lr nåt.

Tur att man har flera kar, 500litaren fullkomligt kryllade av räkor innan, 18 pallet yngel senare är de inte längre fallet :slight_smile: men 100 litaren är fortfarande fin :slight_smile: