Eheim Liberty 2040 säljes!

Eheim Liberty 2040 Säljes! Nytt!! Endast “teststartat”…

http://www.guldfisken.se/beta/catalog/filterpumparreservdelar-paahaengsfilter-c-49_32_1027?osCsid=df84d87fcd97ec8b341cd0668c8cd192

200kr plus porto!

Vad blir portot? 48 kr eller…:wink:

jag vet inte! Men det rör sig nog runt 48 kr ja! så det kan “vi” köra på!

Varför säljer du. Är du nöjd/missnöjd.
Frågar eftersom jag är så grön på filter

jag säljer för att jag köpte hem några st och inte har nytta av det! Annars skulle jag inte sälja! Detta “hang-on” filter är utan tvekan det bästa och tystaste hang-on filter på marknaden!

Köpte dom till mina ny inköpta cocoon akvarie för jag aldrig skulle få för mig att använda filtrena man får till cocoon då dom viberar drygt och är mycket “sämre” i mina ögon! mycket störe filterutrymme i detta jag säljer också! vilket är ett STORT plus!

Tack.
Så har jag oxå förstått det hela :hehe:.
Blev ändå lite byxis då en av “forumRävarna” sälje:shock:r(dissar) denna Femmetta.
Fast har man för många så fattar jag :).
…inte skrämma nybörjarna sådär…LOL

Vad har du nu för filter i dina coccon istället?

I mina coccon har jag
Eheim Liberty 2040 haha…

Jag va tvungen att beställa ett visst antal för att djuraffären här skulle “orka” ta hem… så jag fick ju beställa 1 mer än jag behövde… totalt köpte jag 4a… 3 använder jag själv 1 säljer jag då jag inte har nytta av det!

Nej då ska inte skrämmas:P

alla av eheims liberty filter är otroliga!!! mycket bra!.. Fast iofs nästintill alla eheims filter är bra! i alla fall hang-on och ytterfilter!

Och det är ju testkört.! för först tänkte jag inte sälja det utan tänkte köra 2 st i ett 31 liters för att se hur bra cirkulationen blev! “av egna erfarenheter kräver “hightech” kar mycket cirkulation” …

Men med 2 st blev det lite för mycket cirkulation i ett 31 liters haha

Eheims kompakt 300 är också superbra. Tysta med bra cirkulation. Jag har dom bakom filterhörn/filtermatta.

Ingen som vill köpa detta billiga filter?:slight_smile:

Hej!
Hur små akvarier kan man ha denna till utan att det blir storm?

Tyvärr så är det sålt! Det beror på vad du är sugen på? jag som kör “hightech” strävar efter stark cirkulation… Jag hade det till ett 30 liters akvarie och då blev det för lite cirkulation för mig… Så det går ju att ha något under också.