Lite fler anmälningar idag :thumbs:. Bara jobba på speciellt Facebook är ett bra ställe att uppmana folk med någon dags mellanrum så tråden hålls vid liv.
Stev Kolditz är offline, Janne. Han kommer inte att kunna skicka något.
Jag försöker fortfarande att få tag i Karin Latos. Har fel emailadress tror jag.
Jag håller på att övertyger Uwe Zeitler att skicka några grupper räkor.
Ok, tack Jen. Karin är svår att få tag på vet jag, Speciellt om vi har fel adress :). Försök hitta den rätta. Jag tror hon kommer om hon får reda på det i tid.
Har nu fått Karins address och mailat henne.
Ska också fråga Mario Portera som har otrolig fina Red Bees (tror han fick andra plats i Hannover).
Ska be Monika Pöhler att anmäla sig snart.
Ska göra lite mer inlägg på Wirbellotse och Garnelenforum och shrimpsandmosses på Facebook.
Vi har bara 59 akvarier så det är kanske läge att nu gå ut och berätta att vi ev måste stänga registreringen innan 15 mars, för att locka de som inte anmält att skynda på lite.
Sanna, Daniel, Arek tänk på att ni inte är anmälda än.
Det vi kanske ska ändra på är om vi har många (minst 4) röda sakura grupper, att ge de en egen grupp och sedan köra övriga Neocaridina i en grupp. Då är det kanske dumt att ha gått ut och berättat innan.
52 akvarier anmälda :). Endast 7 akvarier nu lediga och fick precis besked från Michael Nadal och en till kille från Hong Kong att de vill ställa ut några grupper. Dessutom har Dirk i Belgien raggat folk som också kan tänkas ställa ut.
Det känns som vi är fulltecknade och skulle behövt 10-20 akvarier till om alla ska få plats. Jag kan iof dra tillbaka mina 4 grupper så kan jag istället vara med som domare i fler klasser om det behövs.
Vad säger ni andra? Ebishop har tyvärr inte råd att köpa in fler akvarier, har frågat om Jen kan tänkas köpa in 10-20 akvarier också.
Sedan ska vi kanske också räkna med att några inte dyker upp, så då kan det kanske vara bra att jag har mina räkor då i reserv så vi fyller alla karen.