Tjenare tjenare allihopa !
Dennis heter då lilla jag !
en “till och frånare” som pysslar en del med akvarium för att det e skoj.
35 år ung med tre barn i åldrarna 2 , 3 och 11 år.
älskar DIY projekt och gillar att klura på enkla lösningar till svåra saker.
pysslar med chiliodling,vitlöksodling ,akvarium och min örtträdgård.jobbar som maskinuthyrare på ett av sveriges största uthyrningsföretag av byggmaskiner.
sysslar med datorer , hemsidor och databasbyggande på hóbbynivå sedan 12 år tillbaka.
just nu är det akvarium som gäller och där har jag odling av guppies och äppelsniglar som huvudämne men planer för ett större räkkar kanske förverkligas i framtiden.
Välkommen hit…
Ännu en skåning…de blir bara fler och fler;)
haha . . ja snart tar vi . . . och gräver av skiten vid hallandsåsen =) skrattar
Hej Dennis!
Kanske räkor blir något som du fastnar vid? ![]()
Välkommen!
Hej och tack.
ja det e inte omöjligt . har redan ett mindre antal räkor och det e ju inte så att man inte faschineras mycket av dom när man väl ser dom i mitt 360 liters akvarium … mina 80 guppies e ganska bra på att jaga tillbaka dom in i den stora bollen med javamossa som sitter mitt i akvariet på min stora rot =)
Hej och välkommen! Det låter som ett akvarium man vill se med egna ögon
Det borde ju få plats några räkor där.
Tack för välkomnandet !
Ja Sanna det skulle kunna få plats ganska många räkor i det karet .hade bara ekonomin "räkt " till för att skaffa fler så kanske det hade blivit så . .
har mest det karet till min guppie-odling, räkorna e där för att städa .
dom får om dom vill föröka sig fritt och vem vet vad som händer i javabollen . .
jag är i nuläget i planer att starta upp ett 300-400 liters växtakvarium och där hade jag tänkt att jag skulle ha ett gäng räkor som får gå på " bete " bland alger och neontetra . . vem vet . . bilder kanske kommer =)
Med lite tur så kanske du har rätt många räkor snart på naturligt sätt
Vi får hoppas att bollen snart är full med små räkor ![]()
välkommen!!! ![]()
Välkommen till vårat glada gäng ![]()
Tack Stocke och AMDADesign.
En snabb följdfråga på det härliga välkomnandet . . vad står " AMDADesign " för förutom ditt alias här . . vad designar du ???
designar barnkläder ![]()
AMDA vilket jag har blivit kallad sen jag var liten är en förkortning på mitt namn Amandha
Aha . . klockrent . . tja . . barn blir det ju inte mindre av och design ligger ju alltid i tiden . . antar att det borde funka . . kollade på din blogg innan du hann svara =) . . klockren förkortning . . =)
Ja folk som bara läser det snabbt läser det oftast Amandha fast det står AMDA haha så den funkar ju ![]()
Hej och välkommen hit till vårt glada gäng i räkträsket, hoppas du ska trivas hos oss
!!!
Tack tack peckoltia .
Jotack . . jag trivs redan bra här =)
Låter bra det
!!!
Hej hej! Och välkommen!
Jag är också ny här, men önskar dig förståss välkommen…
Kanske vi ses nån gång… då man rör sig över landskapsgränsen…
Tack Charlie_73 och Frank !
Frank ! Tack för karman , Besökare tages alltid emot med öppna armar här . skicka ett pm innan så stämmer vi av läget.
Kaffet är nästan alltid på G så det ordnar vi lätt =)