Är Crystal R / B vit,golden, rosa ja vad som finns i färgväg inom denna familj, är de känsligare över lag än vad andra räksorter är?
Gillar ju tiger räkorna men vet inte så mycket om dem. Kan man blanda olika färger tillsammans. Eller inriktar man sig då på en färg när det gäller tiger räkor. Hur är de? Är de känsliga skygga m.m
Många funderingar
Anna
Nej de är inte känsligare än de andra Crystalräkorna.
Tigerräkor är lite klurigare än Crystals.
Jag har köpt i olika omgångar från olika Tyska webbshopar med dåligt resultat.
Nu har jag dock hittat en stam Blå och svarta tigrar som verkar betydligt lättare.
De är däremot inte lika lätta till att få yngel på. Jag har fått en del men det går i vågor och ibland står de helt still.
Du bör ha dem var för sig och inte blandat färgerna.
trivs de i karet är de inta alls skygga utan uppträder ungefär som Crystals.
En annan lite rolig sak är att de är väldigt tama. Du fångar de hur lätt som helst med håven.
Hm, intressant. Tack
Anna
Fantastiskt med dessa Blå tigrar Janne,jag fick i fredags dessa av Rege i Norge som visst kommer från stammen du har.Dom hade varit 4 dagar packade och när jag packade upp var dom pigga,full fart och bra utfärgade.Ingen tillstymmelse till att gömma sig heller i akvariet.Han skickade ganska stora och sen jag fick dom har 2 honor börjat bära på rom vilket jag nog knappast kan ta på mig äran åt.
Kul att de kommer tillbaks till Sverige igen 
Ja dom är verkligen tåliga och bra färgade. jag har misslyckats ett antal gånger tidigare med andra stammar.
Kul de trivs hos dig.