Hej!
Är ute efter en co2 tub 5kg är det någon som har en som inte används så är jag intresserad av att köpa…
Mvh peter
Hej!
Jag har en tub med regulator, nålventil och slang. Vet dock inte hur man skickar en sådan tub på posten.
Okej är tyvärr bara intresserad av själva tuben om det är en 5 kg och har ett bra datum kvar som den är provtryck till har redan regulatorn m.m. Vad ska du ha för tuben isåfall ? Att skicka den ska nog inte vara några problem
du kan pm mig om priset !!
Är det co2 gas i tuben tror jag inte man får skicka den med posten! :roll:
Finns kanske andra sätt?
Thaifighter
Tuben går under sprängämneslagen och kan vara livsfarlig att skicka pga trycket.
Vill man skicka ändå, så töm tuben på tryck och skydda munstycke och gänga noga.
H.
Hm okej men jag köpte nyss en 2 kg tub från tyskland som de skickade med schenker och det gick bra klart det dom inte ser pga emballagen kan dom inte ha några invändningar på ;).
Nu är jag väl lite i valet och kvalet med att köpa en till tub . när jag hunnit tänka lite efter jag satt in annonsen :o pga att jag har nu 2x2kg tuber hemma och det kanske räcker tycker tjejen har ett 600 liters som jag kört igång för 2 v sen och man vill lite åka och fylla på hela tiden
Men rätt tub och pris så
Peter
Har även för mig att transport av tuber går bra med bil och lastbilsfrakt men inte flyg.
Söker fortfarande!
en 2kg kan vara intressant också.