Hej!
Säljer ett co2 system. Allt du behöver finns med. Jag har inte lagt med någon flaska då den finns att köpa i mataffären (gamla 300gr soda stream flaskan). Jag har satt ihop olika paket beroende på vad just du skulle vara intresserad av (notera att om ett det endast är ett paket till salu). Flaskorna som eventuellt följer med (beroende på önskemål) är fulla vid leverans.
Paket 1:
Regulator med inbyggd nålventil
Magnetventil
Bubbelräknare
Reaktor
Diffusor för mindre akvarium
Pris: 800:- (utan flaska), 900:- (en flaska), 1000kr (två flaskor)
Frakt: 100:- (utan flaska), 160:- (en eller två flaskor)
Paket 2:
Regulator med inbyggd nålventil
Magnetventil
Bubbelräknare
Reaktor
PH-controller
2 st PH-elektrod (en ny, fortfarande i sin förpackning och en använd)
Kalibreringsvätska för elektroden
Diffusor för mindre akvarium
Pris: 1000:- (utan flaska), 1100:- (en flaska), 1200:- (två flaskor)
Frakt: 100:- (utan flaska), 160:- (en eller två flaskor)
Systemet är helt fungerande och manualer (orginal på engelska) på svenska medföljer. Jag har dock aldrig testat ph-controllern men den reagerar på ström ![]()
Jag rekommenderar den intresserade, att kolla upp om någon affär i närområdet har kvar denna flaska för byte då det inte är säkert att alla mataffärer byter denna längre. En påfyllnad kostar runt 50:-.
Alla priser är angivna i SEK. Jag reserverar mig för skrivfel. Jag kan inte lämna någon garanti på något och tar heller inte emot reklamationer, även om jag naturligtvis försöker lösa problem för båda parters bästa. I övrigt gäller köplagen.
Jag är inte helt omedgörlig var gäller priset, så kom med bud! Högsta bud gäller.
Har säkert glömt något nu, men vid frågor om paketet är det bara att fråga här eller skicka ett pm.
(Bilden som heter DSC00248 är helhets bilden på paketet!)