Charlie_73

Hej på er alla!
Kul att folk har kommit igång med detta så det är ju bara att hänga på.
Är en tjej som hunnit bli mycket älldre än jag känner mig (37 snart) :slight_smile:
Bor ca 3 mil från Norrköping i en villa med sambo, hund och sonen som jag har varannan vecka.
Har haft akvarium sen jag var 15 ungefär, alltid med en blandad kompott av olika fiskar. Men sen jag fick syn på räkor så är jag fasst, älskar dom små sakerna.
Har även en annan hobby som inte så många brukar uppskatta, nämligen majsormar, har för tillfället 10 st.
Det var lite om mig. :slight_smile:
[attachment=0:3rx81wsr]013.JPG[/attachment:3rx81wsr]

Hej…Välkommen…

Ännu en från Repti världen… 8)

Vad har du för färgmorfer… :?:

Välkommen här är en reptil älskare med :slight_smile:

Tänk vad knas det kan bli när man sitter i olika forum o läser jag var bombsäker på att du var av manligt kön men tji vad fel jag hade :smiley:

Du är nog inte den första som trott fel. :slight_smile:
Charlie är en förkortning på Charlotte, ett smeknamn som jag fått från
mina arbetskompisar.

Angående mina majsisar så har jag en vuxen motley/stripe Sunglow hona och en
vanlig albino hane.
Sen har jag ett gäng bebbar från en egen kull albino och nominat som är heta
för motley/stripe lavendel och opal.
Och förstås mina nya guldklimpar, två st vitsidade bloodred het granit och charcoal.
En vitsidad granit het charcoal och sist (ormen på bilden) en ultra bloodred

“Graderingar” på majsormar verkar mer invecklade än på räkor :smiley:

Jo! Räkgraderingar är inget mot alla färg och mönstervarianter som finns hos ormarna. :slight_smile:

Hej, välkommen Charlie :smiley: :smiley: !!! Älskar alla små söta ormet krupet :lol: !! Har haft ormar själv men inte nu längre tyvärr, jag hade Boa constrictor, majsorm och någon slags asiatisk snok som var rätt agresiv men väldigt vacker, går inte när jag reser bort 1 ggr om året i upp till 9 veckor i sträck :frowning: !!!

Anja

Du kan väl göra som med blommor…hos vissa ungkarlar…

Köp en plastorm… :lol: :lol: den klarar sig när du är iväg…

Majsormar är för härliga, jag hade också ett gäng för en tid sen, saknar dem lite. Lycka till med dem!

Ha det gott! / Jerker

Va kul att så många av er gillar ormar. :thumbs: