nice, härlig julklapp i förskott!
Tack.
Jag har köpt ett nytt akvarium till dom som jag håller på och startar, så att dom kan flytta in snart.
Kanon!
Ska tydligen vara en väldigt produktiv räka från Sulawesi. Den blir ju lite större än kardinalräkan så ditt nya kar var nog en bra idé.:thumbs:
Skulle starta upp ett 100 liters med tiger, men ska nog vänta tills du börjar sälja ungar och ha ett Sulawesi kar ![]()
Jag kommer att hålla er uppdaterade.
Dom är ju mycket finare i verkligheten än på bild med, ser det blåa mycket bättre då.
Köpte själv från frank på Fraku och hans räkor håller bra kvalitet. Hade väl 4:a honor som gick med rom när jag fick dom från fraku.
Jag kan hålla med att dom är finna
Det var jätte roligt att höra, hade han använd heatpack eller skickad som vanligt.
Lycka till :thumbs:
Jag fick mina i oktober, men det var med heatpack. Väldigt bra packat och alla levde.
Hur gick det med yngel, har du fått några ?
Nej dock är det inte något som gäller för just dom, misstänker att jag har något skit i vattnet då jag inte får yngel av varken CR eller ensiferan.
Har börjat kört med happylife nu från sera aquatan för att se om det gör någon skillnad men såklart är det ingen som bär rom just nu.
Nu har jag sett yngel som simmar runt. ![]()
Wee, grattis!!
Och Gott Nytt!!
Hilsen,
/P
Tack
Gott nytt på dig också :thumbs:
Åh vad roligt…väntar spänt på att se en av mina med rom men än så länge är de ganska blyga och håller sig bland stenarna. Gör dina det med?
Lite skygga är dom, dom kommer fram mest på kvällen
Som mina då :? Får hoppas på att mina har race på natten så man ser rom snart iaf ![]()
Ja det får vi hoppas, good luck med dom ![]()
Kanon kul Arek!
Gott nytt år alla!
Grattis :thumbs: kul att det går bra med dom ![]()
Kul! ![]()