hej
såg att det skulle vara auktion i bollmora 25 feb är det någon som ska dit??
jag tänkte kolla om man kan lämna in till försäljning och sen åka hem och det sätts in på kontot?
jag kan inte medverka hela dagen tyvärr
hej
såg att det skulle vara auktion i bollmora 25 feb är det någon som ska dit??
jag tänkte kolla om man kan lämna in till försäljning och sen åka hem och det sätts in på kontot?
jag kan inte medverka hela dagen tyvärr
Jag kommer ![]()
D brukar gå så att pengarna sätts in på konto ![]()
Men vet inte riktigt vad som händer med det som inte blir såld ![]()
får se om jag kan komma det har dukt upp lite jobb och det är en bit att åka bara för att sälja några saker.
Du måste ta hem det som inte blir såld
Jag kommer, för första gången! ![]()
Jag och mor kommer upp för första gången, hoppas på att hitta några fina räkor till min ställning:)
jag måste tyvärr jobba
Imorgon händer det !!!
För första gången !!!
På fiskauktionen !!!
I Sverige !!!
King Kong !!!
Minimipris 600sek ![]()
Hoppas på nån bud ![]()
nån som vet om de kommer nå fler räk-människor? tänkte om de finns nå kul i räk-kretsen?
Vad har den för teckning?
Den har en liten streck på ryggen
Klockan ? och var ?
tack för en trevlig dag:D fick med lite hem
21 gula körsbärs räkor(6st rombärande honor) från Rickard Asplund
20 blue pearl från Rickard oxå
13st röda rilli från cassandra Gustafsson(nån på forumet??)
6 Golden endler (2hanar å 4 honor) från Tommy Öster
6 Guld ancistrus
och lillebror handlade massor med vanliga endler å ca 20 stycken rainbow räkor
sen köpte vi lite växter tillsammans
Hur gick det för mr king kong? Blev han såld?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Efter auktionen samt lite besök i några butiker kom vi hem med; 3st Nomorhamphus liemi liemi, 30st CR räkor, 6st blue beeräkor, 12st zebraräkor, 6st svarta tigerräkor, 5st L10a Rineloricaria sp., 9st corydoras habrosus, 10st corydoras hastatus, 9st corydoras concolor, 10st Aspidoras pauciradiatus, 1 rot med växter på & 4 st platys som min syster med familj fick som tack för att de var hundvakt ![]()
Nej
Men räkförsäljning ökar snabbt på fiskauktioner ![]()
Nån gång kommer vi kunna sälja våra fina räkor och få bra betalt för de ![]()
En auktion här på redbee på king kongen skulle säkert funka bättre.Vi var på auktionen och hade trevligt.Med hem följde ett på Nomorhamphus liemi fire red.Har haft den vanliga förr,dom föder stora ungar som direkt är minikopior av föräldrarna det är nästan så dom kan ta röda mygg direkt.
“Guldendlers” ??? Nu blev jag avis!! ![]()
Trevlig auktion som vanligt.
Köpte dvärgvallisneria, 10st riktigt snygga sebra scalarer och ett par apistogramma panduro. Och sen lite levande vita mygg så fiskarna fick nåt gott i helgen också. Alla simmar omkring i 1000L och ser ut och må bra.