Blue, deep blue tiger säljes

Tjena tjena, håller på och avvecklar mina akvarium nu då jag inte har tid eller intresse av att hålla på räkor nå mera.

Sitter med en tank med “indigo blue” till “rusty red” om man följer bilden nedan.

Alla har orange eyes och ursprungskullen som jag köpte kom ifrån Sanna Karlsson (om jag kommer ihåg rätt namn) här på forumet.
Hos mig har dom gått i vanligt kranvatten, svart grus och en del växter och verkar då ha trivits någorlunda bra.
Har lite ont om tid så ni får gärna höra av er om det är några frågor.

OBS! Detta är ganska viktigt för dig som köper, jag kommer endast sälja för hämtning eller för lämning (mot en extra slant) i närheten av Luleå och jag kommer ej lämna någon garranti på DOA eller liknande, utan kommer skicka med någon räka extra för säkerhets skull.
Och finns det inga köpare i trakten så kommer alla säljas med möjlighet för frakt med posten men med ett lite högre pris.

Alla räkor kommer vara av olika storlekar och därför kommer jag inte riktigt kunna avgöra åldern på dessa så därav priset, allt ska bort. Och väljer du nu allt inkl. akvarium så kan vi komma överrens om ett pris via sms/telefon
Pris:
Blå: 50kr/st
Deep blue: 60kr st
Deep blue med mycket rusty i sig: 70kr st

Skicka ett PM med eventuellt telefonnummer så hör jag av mig så fort jag kan

Ni får ursäkta den skitsämsta kvalitén på bilderna men antingen det eller något som ser mycket värre ut från min digitalkamera

Du måste ha med en bild på räkorna så är reglerna vid säljande av djur:)

Hej
Va god och komplettera din annons, med bilder

[b][b][b]Regler för säljannons LÄS INNAN!
Detta skall alltid finnas med i en annons:

• Bild. (Köparen har också ansvaret att begära efter bild om utseendet spelar stor roll)
  • Pris, eller begär bud.
  • Räkor/fiskars ungefärliga ålder/storlek.
  • Enkel beskrivning om vad som säljs förutom bara namnet.[/b][/b][/b]

Du har PM

Du har fået et Pm.:?: