Jag saknar en babbeltråd där man kan babbla om annat som inte har med räkor att göra :roll:
Jag är Admin på Hibiskusforum och där har vi en sådan tråd.
Du är ju inne i vår “babbeltråd”
Bara olika namn. Här heter det Off topic
Babbla på… :evilgrin:
Haha fast jag gillar redbee för att det är ok att sväva ut lite i de olika trådarna så jag tycker inte vi behöver en babbeltråd
Egentligen inte nej, det blir så på hibiskusforumet också emellanåt :lol: :lol: :lol: !!!
Det forumet är också mycket trevligt men just nu är det lågsesong tyvärr på hibiskusfronten.
Att det spårar ur emellanåt är bra kul, man får sej ett gott skratt och jag kunde bara inte låta bli denna gång :lol: :lol: :lol: !!!
En 53 årig ungdom har inte lekt färdigt, så det så :lol: :lol: :lol: !!!
Jag tror faktiskt många äldre beter sig mer ungdomligt än vissa av samhällets ungdomar, vilket jag tycker är kanon, det är väl bra att man är ung så länge man kan om än bara till sinnet. Och att sitta och läsa alla utsvävningar i olika trådar kan ge många härliga skratt
Jag är väldigt glad att det här forumet finns, och alla glada och hjälpsamma människor Vissa dagar förgyller ni verkligen
Hahaha…Nä att det spårar ur ibland e väl ok,men inte på bekostnad på någon annans funderingar & frågor,men hoppas att ingen tar illa upp,det är bara att fråga på.INGEN fråga är för “Dum” att ställa,alla är barn i början,och det är bara roligt att kunna hjälpa till.Även undertecknad var/är nybörjare inom detta men kan förhoppningsvis bidra med något. :thumbs: