Aquael 112L ombyggd för saltvatten med skummare och extra upphöjning säljes

Bra start om du vill prova vad som kan erbjudas innom saltvatten i form av snäckor,räkor,ermiter kanske några mindre sjöstjärnor eller dom små spännande sjöhästar arterna som finns :P.Har tillverkat en höjning(4mm akvarie pvc) så man kan andvända locket utan att klippa sönder det för skummaren och om man vill sätta mera belysning i den finns det utrymme för det med i tillbygget.

Det sitter 2st T8 20w lysrör i locket(för saltvatten) samt att skummare medföljer.dock medföljer ej pumpar eller levande i övrigt.
Det finns en skada i glaset men på verkar ej funktionen(det är helt tät).Eller om man har en gammal 112:a som man vill ha bygget + skummare på så kan detta vara något för dej.

Kan ev levereras med ett par kg salt och några kg levande sand om intresse finnes för det dock ej LS(levande sten) för ett par kronor extra om vi inte kommer överäns om annat :wink:

Ge mej ett bud…skickas ej…skicka gärma pm då jag inte är här varje dag om det är något du/ni undrar :slight_smile:

ang pris så har jag bud på 600:-

ÄÄHH jag behåller det nog…drog i gång det i natt igen med ca 40Kg levande sand och ett par små levande stenar…får la bli sjöhästar och några sandvändande sjöstjärnor i det om ett par månader när det satt sej redigt igen…ha de