jaha då fick man samtal från posten att DE tänker inte ersätta detta, tidningspapper räknas inte som tillförlitligt packnings material… nä tro Fan det när ni använder paketen som fotbollar… jaja säger manniskan i telefon det borde man fatta att skicka akvarier är riskabelt, för hon ODLADE minsann oxå fisk och visste hur det kunde ske blabla “ja om du läser detta nu så vet du vad jag tycker iaf…” Posten har inget ansvar för dina paket alls ÄVEN om de varit upp och hoppat på dem fan skall man skikca allt i kassaskåp???
Tilloch med jag fattar att jag måste ha vissförsiktighet med att haneras ANDRAS människors grejer man kan fan inte bete sig som de gör!!
Idioter finns det gott om men de som de anställer för att ta hand om våra paket ja vet inte vad man skall kalla dem för att även om man sättar AKTA på sina paket så är det än värre det är mer itu slagt då än om man inte gör det.
Och om man betlar 230DANSKA så borde fan paket som levereras till huset vara intakta, men tillochmed deras chafför som lämnade ut dem sa “ja du skall se korgarna när vi får dem”!
Jaja skit samma DHL nästa gång…
Skall hämta mitt paket senare idag så får jag se om jag kan limma ihop det och ändå göra mig och Johnny lite lyckliga över våra pengar =O))
Jo de brydde inte sig värst när jag sa att det får bli DHL ist…
Räknade tidningarna Johnny stoppat ner och det var inte mindre än 14 feta olika sorters tidningar… men kom ihåg det nu att det är inget bra material med tidningar… haha
Well jag har tagit loss rutan… glasbiten haha den är ju inte så stor dock var den limmad i ramen med och det var nästan meningslöst att försöka då det är en plast ram men skam den som ger sig, det räckte att tänka på posten så var det borta… =O)
Imorgon skall jag se om jag kan hitta mitt glas sandpapper och skära ut en ny ruta/glasbit.
Oki well bilderna kanske kommer fel men kvitta vilket en bild säger mer än 1000 ord =O))
JAg plockade bort glaset igår… Letade fram lite grejer så som rakblad, tändstickor, trasor, Acceton, tejp, en glasbit(från ett gamalt täckglas som gått sönder), Glas skäraren, tumstock, vinkeljärn, vattenslippapper, solsken, studsmatta och silikon…
Måtta, skär glaset, skrapa bort gammalt silikon med rakbladet, rengör med acceton, kolla så allt passar, lägg på silikon lägg på glaset, fixera med tändstickor och tejp, låt härda…
Efter en hel dag ute tog jag in det och skrapade rent överflöd av silikon och så sköljde jag ur det och tvättade av fogarna.
Imorgon skall det fyllas upp och kollas så det håller tätt =O))