Amstaff hälsar på...

Tjenare AMDAdesign´s “gubbe” här, som själv inte äger en enda räka men har några kar med alg/fisksoppa som tanten vill släppa sina små polkagrisar i…

Bor i hus 3,5mil utanför Jönköping mitt i mörkaste småländska skogen med mina hundar, och Nissan flytandes 40meter från köksfönstret… (ibland även i min källare)

E det nått så tveka inte att fråga…

Välkommen :evilgrin::rolleyes::mrgreen:

Välkommen, välkommen:)

Välkommen! :smiley: Malar är makt!

haha… vaknade du i tid till skolan?

Välkommen! Antar på nicket att du har en fin hund?:thumbs:

Nej det gjorde hon sannerligen inte, vi ställde tre larm och sov igenom allihop :thumbs: Hon är bra lat Theresa :stuck_out_tongue:
//Sultanen/Jonas

å ändå sov hon mer eller mindre hela resan hem…

Hej! Och varmt välkommen!

Hej och varmt välkommen till oss, fast jag måste tillägga att jag inte är för hundrasen precis:oops::oops::D!!!

Välkommen hit :smiley: Söta hundar!

Välkommen!:smiley: o tack för senast!

Ja det var det jag misstänkte! Fina är dom.:smiley:
Funderade förut om jag skulle skaffa Amstaff men det blev den mindre Engelska “pansarvagnen” men gillar dessa raser fast dom får mycket obefogad skit. Mäniskovänligare hundar får man leta efter.

Välkommen!

Tack för senast.
Slog kermit några hastighetsrekord på vägen ner?:smiley:
Schysst ansiktsteckning på ena vovven.

Inga hastighets rekord men vi träffade en trevlig :rolleyes: volvo förare på vägen ner som hade mindervärdes komplex och inte fixade att lilla Kermit körde förbi has volvo haha.:cool:

:lol::lol: alltid kul när man kan få någon att reagera så:D, själv körde jag om en Porse med min gammla SAAB 99 sport för många år sedan nu, han blev tydligen också djupt förolämpad av att bli omkörd av en gammal skorv med fläcktyfus:lol::lol::lol:!!!

Det är en underbar hund:) Köpte min amstaff på www.xtrapas.se mest pga stamtavlan:)

Och tjena hejsan :slight_smile:

Ojdå, det var ju en hund med lite styrka i…
Verkar som att den kan hålla en aktiv…:wink:
http://sv.wikipedia.org/wiki/American_staffordshire_terrier

Man får aldrig dessa hundar trötta de är ju terrier i dom!:smiley: Men med lite hjärngympa så sover dom i timtal efteråt.:mrgreen: