Är en 3 barns mamma med gubbe i ett annat hus dvs vi är särbos.
Har alltid älskat djur och tyckt att akvarium är otroligt rogivande att glo på, började med 1 28L och blev fast.
Just nu har jag 7 olika kar allt från 5L-150L
Har CR, Amano, slöjstjärtar,sorgmanteltetror, praktbarber och massor av guppys. Äppelsnäckor och posthornsnäckor.
Förutom akvarierna sysslar jag med att designa barnkläder, fotografera så mycket jag får tid med, leker med photoshop mest fotomontage , och så fort jag får en ursäkt att baka gör jag det gärna speciellt tårtor lite utöver det vanliga
Japp det är mitt ansikte på en annans kropp 
Tack men som sagt det är foto montage 
Mycket fina bilder, gör du dom själv :o !!!
Tack:D Ja jag gör dom själv 
Så här såg det ut innan jag började med nedersta bilden.
En bild på mig och en bild man hittar på nätet sen monterar man de båda i photoshop. Suveränt sätt att se om man passar i olika frisyrer innan man går till frisören
Sen kan man ju fixa lite roliga bilder till gubben med om man känner för det 
Sen är det en rolig underhållning när man sitter och väntar på att romen hos räkorna ska utvecklas till små räklingar 
Haha, låt oss se din gubbe i den bilden 
Haha, låt oss se din gubbe i den bilden 
haha just den bilden hade han nog inte haft nått emot då han tycker rosa är snyggt haha Men han hade en tomte bild på sin Facebook som jag gjorde på honom 
De bilderna han fått på mig lägger jag inte upp här på redbee för då blir jag nog bannad från forumet haha 
För mig är det ok…
Du kan ju skicka dem på PM(
:oops: )
Men detta kommer du inte använda i fototävlingen va…?
för då kommer jag skrika…FUSKARE… 
haha tror inte min gubbe skulle bli så glad om jag gjorde det 
Men det skulle jag bli, betyder det inte någonting för dig? 
Han behöver inte veta något!
okej…kanske bäst att låta bli :evilgrin:
Ska fösöka jobba bort bilderna ur mitt huvud nu då… :twisted:
Jo då det skulle han då han är här och smyg läser utan att vara medlem 
Ni får skicka bilder på era flickvänner till mig istället så fixar jag bilder på dom till er