Akvarieutställning Malmö

Hej,

who will be at the Akvarieutställning i Malmö this weekend ? Would be nice to meet some of the people behind the nicknames there :smiley:

I will :slight_smile:

Jag, Janne, Dodat är jag rätt säker på kommer vara där mestadels hela tiden (ställer ut). kjaer vet jag inte om han finns här, men han skulle ha ett nano tror jag. Kommer säkerligen vara många som besöker mässan. En del från MAF:s styrelse skriver härinne, t ex Daniel_i_Malmo, Nille (Pelvicachromis). Finns garanterat många att tjöta med, är redan mycket minglande. :wink:

Jag kommer vara där större delen av tiden :thumbs:

Mina föräldrar tvingar mig att åka hem på lördag kväll för att dom vill att jag ska vara hemma lite på söndagen då jag fyller år, men sen åker jag in igen så fort jag får chansen :evilgrin:

Är missnöjd med mitt akvarium… Får nog ta och riva allt och sätta upp något nytt när jag väl är i Malmö :shock:

nu har jag missat något när är denna messa =)?

4-6 november, kolla på http://www.malmoakvarieforening.se/

Jag kommer bara där iaf fredagen då jag inte har tid lördag och söndag.

Leta efter en liten delvis lilahårig pojke där och säg hej :mrgreen:

:smiley: Jag är där på lördag, ska bli kul:thumbs:

Jag har rakat huvudet idag så om ni ser en kort och rakad kille med helskägg och en keps med supermario figurer på så har ni med med all säkerhet sett mig ^^

Jag är där på lördag.

Jag kommer inte vara där för att det är reptil mässa samtidigt i malmö på lördag
Men Petoutlet har skänkt lite vinster

Phu!

2 av mina kar är i gång med räkor och allt :slight_smile:

Utställningen kommer bli riktigt bra. Jag har redan sett en del kar som kommer bli grymt scapade. Bla håller Heiko bleher på att göra ett riktigt snyggt kar!!

Har ni tid som kom till Malmö i helgen…

Ni som ska dit får inte missa saltvattensnano burken!

Kolla in spindelkrabban, coolare djur har jag sällan skådat. Jag ska ta en hel del bilder under helgen och lägga ut här inne.

jag kommer med infinna mig där på lördag :):slight_smile: det här få man inte missa =):thumbs:

Instämmer med Janne, det här blir häftigt!! Börjar komma på plats nu, och värre blir det!! Sista pysslet med mina burkar idag, får se hur det går.

Nu kommer snart jag och sätter upp mitt kar :slight_smile:

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

GPSen behöver en adress, nån som vet?

http://www.barnensscen.nu/Contents.asp?id=562

Lördag, för nanoinspiration på Aquatic Green Art 2011 - om allt vill sig.

/Bengt
gråhårig farbror