Her er da mitt kar, det inneholder ca 30 kirsebærreker (körsbärsräko skrives det vel på svensk) og så har eg 9stk Red Bee SS, dette er det eg har starta med, så forhåpentligvis blir det mange tilslutt
akvariet er forsatt under arbeid så litt forandringer blir det sikkert etterhvert…
Bildene er tatt med kompaktkamera så er fornøgd med at eg fekk dem såpass bra.
Ser ju bra ut det där:thumbs:!!
Fint kar.
Gillar dina plantor på stenarna ( gillar ALLA stenar)
Hoppas att du blir nöjd med allt.
Mvh Pia
Trevligt kar!
Du ska vara varmt välkommen hit till redbee också.
takk, ricca fluitans (gaffelmose) er surra fast på dem stenene som er mellom dem 2 plantene, det blir mer fyldigt når det begynner og vokse seg til…
ellers er det javamose på venstre og høgre stein…
:thumbs:snyggt;)
En riktigt snyggt kar, fina räkor också!
takk takk, igår endret eg oppsettet, nå er eg ganske fornøgd og det vil bli enda bedre når mosen får vokkst litt :thumbs:
Jättefint!! Blir inspirerad att göra mitt akvarium lite finare ![]()
Takk:)
forgot to say that i also ordered a new tank yesterday:cool: Eheim Aquastyle 35 Liter.
Bra video hvor han forteller litt om karet:
Är det Coops kattsand i akvariet? Eller var det här ett annat?
Jepp det er det, er samme karet som eg viste deg i andre tråden din, før eg endra innredninga.
bare at på dette bildet skinner lyset litt mer på sanden slik at den er ikke like lett og se fargen på sanden her, ser bedre ut i real life:)
Är den mörkare/brunare i verkligheten?
vad heter den stora växten i bakgrunden? Den är jättefin och jag vill köpa såna för att ha i mitt nya akvarium som jag ska hämta ikväll
Jag fyndade ett akvarium på 170l för 300kr så nu ska det inredas med kattsand och massa växter, sen ska det bli lyxboende för räkorna + äppelsnäckor ![]()
Cabomba, den er ganske lik Limnophila sessiliflora, formerer seg enkelt og greit med at man klipper av ein liten lengde fra stilken og planter på nytt… veldig grei og enkel plante, kan også brukes som flyteplante da dem ikke trenger og stå i grus.
Vad bra, då ska jag leta sån! Brukar titta på Tradera efter plantor men priserna brukar skena iväg rätt rejält :-S